Ro instruktører

Vores ro-instruktører, styrmænd og langtursstyrmænd er alle uddannet igennem DFfr´s kursusprogram under DFfR´s sikkerhedsregler.

Jesper Böttcher

Kajakinstruktør/langturs-chef

Jens Smed

Kajakinstruktør

Instruktørliste 2024

Aktuel info kommer ved standerhejsning.

Dine fordele ved at være medlem.

1. at du har mulighed for, under kammeratligt samvær, at holde dig selv i form og i kondition.
  2. at du har mulighed for at få meget at se i dine ferier, til den billigste transportpris, der findes - oplev Danmark fra søsiden - det er skønt!
  3. at du kan hygge dig i dejlige lyse lokaler med dine rovenner, når du har lyst til det.
  4. at roklubben har havnens bedste beliggenhed og byens bedste altan med udsigt ud over havnen.
  5. at du har mulighed for at deltage i vores vinterbadning i vinterhalvåret og have adgang til sauna.
  6. at du har mulighed for at deltage i vinteraktiviteter for klubbens "ro-gængere". Indebærer vandreture, foredrag og almindelig hygge i klubben.
  7. I vinterhalvåret kan du deltage i vores fællesspisning den første onsdag i måneden.
  8. at du har mulighed for at benytte vores træningslokale, med to ro-ergometre, konditionscykler, crosstrainer m.m..
  9. at du har mulighed for at lære at ro i inriggere, kajakker og scullere i samme klub.
  10. at du kan få afløb for din ekstra energi.
  11. - hvis du er konkurrenceminded, så er der også mulighed for kaproning som en udfordring.

- alt dette for du for 700kr pr halve år.